Dieta dla osób z grup± krwi A

Przepisy kulinarne
 szukaj
Twoja Reklama
Wasze przepisy
Dodaj przepis
Przyprawy
Owoce morza
Składniki żywieniowe
Witaminy i minerały
Diety
Słownik pojęć
Savoir Vivre
Kontakt
 polecane
Samsung

Panasonic

Lg

Sony

TvOled

Philips

Toshiba

TvUltrahd

OledTv

Karma dla psa
Karma dla psa dla psów pieska
Karma dla kota
Karma dla kota kotka kotów karmy
Sklep zoologiczny
internetowy sklep zoologiczny
Pozycjonowanie sklepu internetowego
Diety Dieta dla osób z grup± krwi A  

Dieta dla osób z grup± krwi A


Dieta dla osób z grup± krwi A
2,5 kg w ci±gu 2 tygodni Autor tej diety, amerykański lekarz Peter Adamo, twierdzi, że zapotrzebowanie na składniki odżywcze i forma aktywno¶ci fizycznej zależ± od naszej grupy krwi i wraz z ni± s± zakodowane w genach. Dla osób z grup± krwi A dobre jest to, co z ro¶lin. Zalecane s± więc przede wszystkim dania wegeteriańskie oraz potrawy w mało przetworzonej formie, np. ¶wieże warzywa i owoce. Po zastosowaniu diety bezmięsnej osoby z grup± krwi A maj± szansę na szybk± utratę wagi, ponieważ wyeliminuj± ze swojego jadłospisu toksyczne dla nich produkty.
Zasady diety:
Jadasz od 3 do 5 posiłków dziennie, skomponowanych z produktów przypisanych osobom z grup± krwi A. Tę dietę może stosować każdy, bo zapewnia ona niezbędne składniki odżywcze, jak również zaleca aktywno¶ć fizyczn±.
Tyciu sprzyja:
mięso, nabiał, pszenica
Chudnięciu sprzyja:
ananas, oleje ro¶linne, produkty sojowe, warzywa
Produkty wskazane
- ryby: dorsz, karp, łoso¶, makrela, okoń - jaja i nabiał: mleko i ser sojowy - tłuszcze: oliwa z oliwek, olej lniany - orzechy i pestki: orzeszki ziemne, pestki dyni - zboża i pieczywo: gryka, kasza, chleb z m±ki sojowej, pieczywo ryżowe, m±ka żytnia - warzywa i owoce: botwinka, brokuły, cebula, chrzan, cykoria, czosnek, dynia, groch, kalarepa, marchew, ogórek, pietruszka, por, rzepa, sałata, seler, soja, szpinak, ananas, borówki amerykańskie, cytryna, czarne jagody, figi, grejpfrut, jeżyny, morela, ¶liwki, wi¶nie - napoje: soki z wymienionych wyżej owoców, wino, herbata zielona, kawa bezkofeinowa - przyprawy: imbir, sos sojowy
Produkty niewskazane
- mięso: baranina, cielęcina, mięso gęsi, królika, wieprzowina, wołowina - ryby: fl±dra, halibut, łoso¶ wędzony, morszczuk, sola, sum, ¶ledzie, tuńczyk, węgorz - jaja i nabiał: mleko krowie i jego przetwory - tłuszcze: olej kukurydziany, z orzeszków ziemnych i sezamowych - orzechy: pistacjowe - zboża i pieczywo: pszenica, grzanki, bułki z otrębami pszennymi, chleb pełnopszeniczny, wieloziarnisty, wysokobiałkowy, pumpernikiel - warzywa i owoce: bakłażan, kapusta, fasola, oliwki czarne, pieczarki, papryka, pomidory, ziemniaki, banany, mandarynki, mango, melon, rabarbar - napoje: sok pomarańczowy i pomidorowy, coca-cola, czarna herbata - przyprawy: ocet, pieprz, żelatyna, keczup, majonez, marynaty
PRZYKŁADOWY JADŁOSPIS

¦NIADANIE:
- 4 łyżki płatków kukurydzianych z mlekiem sojowym i 1 łyżk± owoców (czarne jagody, borówki), - herbata owocowa
OBIAD:
- sałatka z sałaty, cebuli czerwonej, selera, ogórka, sera feta, ¶wieżej mięty, odrobiny sosu sojowego i soku z cytryny. - 1 kromka chrupkiego pieczywa, - zielona herbata
PODWIECZOREK:
- 2 wafle ryżowe posmarowane cienko miodem
KOLACJA:
- 150-200 g pieczonej ryby, - kromka chleba z żytniej m±ki