Dieta Andersona

Przepisy kulinarne
 szukaj
Twoja Reklama
Wasze przepisy
Dodaj przepis
Przyprawy
Owoce morza
Składniki żywieniowe
Witaminy i minerały
Diety
Słownik pojęć
Savoir Vivre
Kontakt
 polecane
Samsung

Panasonic

Lg

Sony

TvOled

Philips

Toshiba

TvUltrahd

OledTv

Karma dla psa
Karma dla psa dla psów pieska
Karma dla kota
Karma dla kota kotka kotów karmy
Sklep zoologiczny
internetowy sklep zoologiczny
Żwirek dla kota
Najlepszy żwirek dla kota
Diety Dieta Andersona  

Dieta Andersona


Dieta Andersona
2 kg w ciągu 2 tygodni Tę dietę opracował dietetyk z uniwersytetu w Los Angeles, Henry L.N. Anderson. Uznał on, że prawidłowe zestawianie ze sobą produktów wpływa na skuteczność ich spalania.
Zasady diety:
Dieta oparta jest przede wszystkim na owocach, warzywach i orzechach. W niewielkich ilościach można również spożywać mięso, ryby i sery. Trzeba jednak przestrzegać kolejności jedzenia poszczególnych produktów i zasady niełączenia białek z węglowodanami. Owoce i soki owocowe jemy wyłącznie na pusty żołądek. Należy unikać sosów, nie pić w trakcie posiłków i bezpośrednio po nich. Ponadto Anderson nie poleca jedzenia o ustalonych porach, wyznacza jedynie ramy czasowe, w których powinniśmy jadać określone grupy produktów: - do południa - owoce i soki owocowe; - od południa do godziny 16.00 - soki warzywne, pół godziny później zielona sałata lub inne zielone warzywa; - od godziny 16.00 do 20.00 można jeść wszystko, żeby zaspokoić głód, nie należy jednak łączyć białek z węglowodanami. Po pierwszych oznakach sytości trzeba odejść od stołu. Po godzinie 20.00 należy zrezygnować z jedzenia.
PRZYKŁADOWY JADŁOSPIS
- do godziny 12.00 - sok pomarańczowy, jabłka, gruszki, winogrona - od 12.00 do 16.00 - sok warzywny, sałata z pomidorami i cebulą, orzechy - od 16.00 do 20.00 - pieczone ziemniaki, fasolka szparagowa, chude mięso z sałatką z warzyw